Vietiniai jau 31-erius metus kone verkdami prašo estakados ar bent paaukštinti kelią, tačiau pažadai lieka pažadais.
Kai vanduo užlieja Šilutės-Rusnės kelią, su daugybe bėdų susiduria ir gyventojų perkėlimą organizuojantys „Klaipėdos regiono kelių“ žmonės.
Skaičiuojama, jog diena gyventojų kilnojimo gali atsieiti iki 2 tūkst. eurų, o kelininkai dirba ekstremaliomis sąlygomis.
Tiek kelininkai, tiek Rusnės seniūnė Dalia Drobnienė tvirtina, jog geriausia išeitis būtų paaukštinti kelią.
Anot D. Drobnienės, nesvarbu, kaip tai būtų padaryta – ar statoma estakada, ar kalami poliai ir aukštinamas kelias.
Pernai rusniškiai prezidentei ir kai kuriems valdininkams siuntė peticiją, kurioje prašyta gelbėti, buvo pristatyta esama situacija ir istorija, deja – veltui.
„Traktoriaus valandos kaina – 60 litų (17,37 eurų), priekabos kaina – 10 litų (2,89 euro). Vienas tralas per parą dirba 16 valandų, apytiksliai valstybei tai kainuoja 1 120 litų (324,37 euro). Kiekvieną dieną dirba 4 tralai. Vadinasi, diena kainuoja 1 296 eurų. 2013 metais buvo keliama 58 dienas, reiškia, buvo išleista apie 75 000 eurų. O kiek per visą Lietuvos nepriklausomybės laikotarpį? Už jau išleistus pinigus būtų buvę galima pastatyti ne vieną estakadą ar suformuoti pralaidas“, – rašyta peticijoje.
Tuo metu „Klaipėdos regiono kelių“ žmonės iki šiol, rizikuodami nuslysti ar būti nunešti vandens, dviem pamainomis dirba nuo 6 val. ryto iki 22 val. vakaro. Skaičiuojama, jog viena diena darbo kelininkams kainuoja nuo 1,7 iki 2,3 tūkst. eurų.