Visoje atkarpoje laikinai uždarius traukinių eismą, bus rekonstruojamas Kauno geležinkelio tunelis, naikinama probleminė Amalių pervaža, o vietoj jos statomas didžiausias „Rail Baltica“ projekto infrastruktūrinis statinys – keturių arkų požeminis tunelis automobiliams, pėstiesiems ir dviratininkams, pranešė "Lietuvos geležinkeliai".
Ketvirtadienį Amalių požeminio tunelio statybvietėje rengiama spaudos konferencija, kurios metu bus pristatyti Kauno mazgo ir projekte dalyvaujančių valstybių - Lenkijos, Latvijos, Estijos ir Suomijos - europinio geležinkelio plėtros planai.
Spaudos konferencijoje dalyvaus susisiekimo ministras Rokas Masiulis, „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška, infrastruktūros direkcijos vadovas Karolis Sankovskis, „RBRail“ valdybos narys Ignas Degutis ir Lenkijos geležinkelių „PKP Polskie Linie Kolejowe“ valdybos viceprezidentas Marek Olkiewicz.
Apie 15 kilometrų geležinkelio už 54,762 mln. eurų iki 2021 metų pabaigos rekonstruos „Hidrostatybos“, „Autokaustos“ ir „Leonhard Weiss RTE“ konsorciumas.
Taip pat numatyta pastatyti du automobilių tunelius, viaduką, triukšmą slopinančias sienutes, tvoras, atlikti kitus darbus.
„Rail Baltica“ nuo 2026 metų turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą.