Tris šalies oro uostus valdančios valstybės įmonės Lietuvos oro uostai vykdomasis direktorius Donatas Voveris BNS teigė, jog bandymai parodys, ar gerai veikia tikslaus tūpimo ir signalinė žiburių sistemos. Tokie bandymai tarptautiniuose oro uostuose paprastai atliekami kas pusę metų.

D. Voverio teigimu, pagrindiniai rekonstrukcijos darbai jau baigiami. Iki bandymų pradžios dar bus baigtos montuoti lietaus surinkimo ir drenažo sistemos.

Bandymus atliks Didžiosios Britanijos įmonė „Flight Calibration Services“. Jų bandymų lėktuvas į Vilnių atskris penktadienį vidurdienį - jis pirmasis nusileis ant naujai išasfaltuoto kilimo-tūpimo tako.

Taką už 18,7 mln. eurų atnaujina Latvijos „A.C.B.“ ir Kauno statybų bendrovė „Autokausta“. Dėl tako rekonstrukcijos nuo liepos 14-osios į Kauno oro uostą iš Vilniaus 35 dienoms perkelta didelė dalis skrydžių. Per šį laiką Kaune bus aptarnauta apie 370 tūkst. keleivių ir apie 3,5 tūkst. skrydžių.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)