Kaip agentūroms „Reuters“ ir AFP sakė teisės institucijų šaltiniai, įmonės veiklos tyrimas atliekamas dėl galimo vartotojų apsaugos teisės aktų pažeidimo.
Po Vokietijos automobilių koncerną „Volkswagen“ (VW) sudrebinusio emisijos skandalo ypač didelis dėmesys skiriamas dyzelinių variklių išmetamų teršalų kiekiui.
Tačiau PSA teigia, kad jos gaminamuose automobiliuose niekada nebuvo diegiama programinė įranga, leidžianti suklastoti dyzelinių variklių taršos testus.
Anot PSA atstovo spaudai, bendrovė „laikosi reguliavimo nuostatų visose šalyse, kuriose dirba“, jis paneigė bet kokius neteisėtus bendrovės veiksmus.
Prancūzijos prokuratūrą pradėti tyrimą dėl PSA veiklos paskatino šalies Kovos su korupcija biuras DGCCRF. Po to, kai institucijos darbuotojai konfiskavo dokumentus iš PSA biurų Prancūzijoje prieš metus. PSA kaltinama, esą dėl jos gaminamų dyzelinių variklių išmetamo teršalų kiekio jos gaminamos „prekės gali būti vertinamos kaip pavojingos žmogaus ar gyvūnų sveikatai“.
Sukčiavimo tyrėjai jau apkaltino Prancūzijos automobilių gamintoją „Renault“, esą ji galimai klastojusi duomenis apie išmetamuosius teršalus pastaruosius 25 metus ir vadovybė apie tai žinojusi.
Vokietijos automobilių gamintoją „Volkswagen“ „dyzelinis skandalas“ sudrebino 2015 metų rugsėjo mėnesį. JAV aplinkos apsaugos agentūra (EPA) apkaltino bendrovę dėl to, kad dyzeliniais varikliais varomuose automobiliuose buvo įdiegta programinė įranga, leidžianti testavimo metu nuslėpti realius duomenis apie teršalų emisijas. Paaiškėjo, kad duomenis klastojanti įranga buvo įmontuota 11 mln. VW automobilių visame pasaulyje, 8,5 mln. automobilių Europoje. Daugelyje pasaulio šalių atliekamas „Volkswagen“ veiklos tyrimas.