Bandymai vyko per 200 km nuo Paryžiaus naująja greitaeige linija "TGV-Est" 13.00 val. vietos laiku ir buvo transliuojami tiesioginiame eteryje televizijos kanalu "France-2".

Taigi TGV tapo greičiausiu pasaulyje traukiniu, dirbančiu aerodinaminės keliamosios galios principu. Jam nepavyko aplenkti tik kito tipo Japonijos traukinio - japonų ekspreso su magnetine pagalve, galinčio lėkti 581,2 km per valandą greičiu.

Palyginimui, Vokietijos greitaeigio traukinio ICE maksimalus greitis - 430 km per valandą.

Projekte dalyvavo bendrovės "Prancūzijos geležinkeliai" (SNCF), "Alstom" kompanija, gaminanti TGV, ir "Prancūzijos geležinkelio tinklas".

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją