Skaičiuojama, kad dvi bendrovės aptarnaus apie 10 proc. visų sostinės viešojo transporto maršrutų ir atnaujins apie 15 proc. sostinės autobusų parko.
Į miesto pakraščius nusidriekusiuose maršrutuose latvių ir lietuvių kompanijos naudos 52 autobusus, kurių kiekvienas talpina iki 70 keleivių. Tikimasi, kad privačių vežėjų pasiūlyta 1 km kaina sostinei kasmet leis sutaupyti iki 500 tūkst. eurų kasmet.
„Konkursas buvo skelbiamas dviem maršrutų grupėms, tačiau pagrindinių keturių maršrutų, aptarnaujamų didelės talpos sudvejintais autobusais, konkurso laimėtojas bus nustatytas vėliau“, – praneša Vilniaus miesto savivaldybė.
Pasirašius sutartį su vežėjais, jie paslaugas įsipareigos teikti ne vėliau kaip per 7 mėnesius. Sutartis pasirašoma 7 metams su galimybe ją pratęsti dar 3 metams.
Privatūs privežamieji autobusai kursuos reguliariais grafikais, juose galios tos bilietų rūšys kaip ir „Vilniaus viešojo transporto“ autobusuose ir troleibusuose, taip pat veiks „Vilniečio kortelė“ ir „m.Ticket“ mobilioji aplikacija.