Skaičiuojama, kad dvi bendrovės aptarnaus apie 10 proc. visų sostinės viešojo transporto maršrutų ir atnaujins apie 15 proc. sostinės autobusų parko.

Į miesto pakraščius nusidriekusiuose maršrutuose latvių ir lietuvių kompanijos naudos 52 autobusus, kurių kiekvienas talpina iki 70 keleivių. Tikimasi, kad privačių vežėjų pasiūlyta 1 km kaina sostinei kasmet leis sutaupyti iki 500 tūkst. eurų kasmet.

„Konkursas buvo skelbiamas dviem maršrutų grupėms, tačiau pagrindinių keturių maršrutų, aptarnaujamų didelės talpos sudvejintais autobusais, konkurso laimėtojas bus nustatytas vėliau“, – praneša Vilniaus miesto savivaldybė.

Pasirašius sutartį su vežėjais, jie paslaugas įsipareigos teikti ne vėliau kaip per 7 mėnesius. Sutartis pasirašoma 7 metams su galimybe ją pratęsti dar 3 metams.

Privatūs privežamieji autobusai kursuos reguliariais grafikais, juose galios tos bilietų rūšys kaip ir „Vilniaus viešojo transporto“ autobusuose ir troleibusuose, taip pat veiks „Vilniečio kortelė“ ir „m.Ticket“ mobilioji aplikacija.

Šaltinis
Temos
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)