Kaip pažymėjo už transportą atsakingas EK vicepirmininkas Jacques'as Barrot'as, didžiųjų transporto projektų įgyvendinimui stinga finansavimo, o dėl kelių tarpvalstybinių projektų kyla ir koordinavimo tarp valstybių narių sunkumų. Būtent tarpvalstybinius projektus labiausiai vėluojama įgyvendinti. Pasak jo, koordinatoriai palengvins atitinkamų valstybių dialogą, kad darbai ir finansavimo planai būtų geriau derinami.
Beje, Susisiekimo ministerijos valstybės sekretorius Alminas Mačiulis jau keletą kartų dalyvavo neformaliuose susitikimuose su P.Telička, kuriuose buvo pateikta išsami informacija apie Lietuvos pasirengimą įgyvendinti šį projektą. Tikimasi glaudaus ir sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.
Geležinkelių projektas "Rail Baltica" yra įtrauktas į Europos Sąjungos finansuojamų prioritetinių projektų sąrašą. "Rail Baltica" projektą planuojama įgyvendinti keliais etapais: atkarpa Varšuva-Kaunas turėtų pradėti veikti 2010 metais, Kaunas-Ryga - 2014 metais, Ryga-Talinas - 2016 metais.
"Rail Baltica" projekto įgyvendinimas Lietuvos ir Estijos teritorijose preliminariai kainuos po 2,76 mlrd. litų, Latvijos teritorijoje - 3,28 mlrd. litų, o Lenkijos teritorijoje - 4,7 mlrd. litų.