„Kidy Tour“ kompanijos „Avion Express“ lėktuvais skrydžius turėjo vykdyti gegužės 16-20 dienomis, tačiau LTSA įmonę informavo, kad dėl COVID-19 situacijos Dublino, Oslo ir Stanstedo oro uostuose nusprendė nesuteikti leidimo vykdyti skrydžius.

„Kidy Tour“ skelbia, kad įmonė į planuotus skrydžius buvo pardavusi apie pusę bilietų.

Lietuvoje oro erdvė keleiviniams skrydžiams ir keltams buvo uždaryta balandžio 4-ąją.

Palaipsniui švelninant karantino sąlygas, Vokietijos oro bendrovei „Lufthansa“ nuo trečiadienio leista atlikti reguliarius skrydžius į Frankfurtą.

Sveikatos apsaugos ministerija Delfi atsiuntė ministro patarėjos, Linos Bušinskaitės, komentarą: „Pirmiausia raginame žmones būti budriais. Ketinančius keliauti kviečiame atsakingai įvertinti bilietų įsigijimo galimybes į skrydžius, kuriems leidimai dar nesuteikti, kad žmonių lūkesčiai neliktų nuvilti. Pirmiausia turėtų būti kreiptasi leidimo, ir tik jį gavus – parduodami bilietai. Tai, kad parduodami bilietai dar negavus leidimo, yra mažų mažiausiai neatsakinga.

Kaip įtvirtinta Vyriausybės nutarime dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo, reguliarūs skrydžiai keleiviams vežti į Lietuvos Respublikos tarptautinius oro uostus vykdomi tik maršrutais, kurių atnaujinimui pritaria Vyriausybė užsienio reikalų ministro siūlymu.

Nereguliarūs skrydžiai, kuriais vežama daugiau nei 10 keleivių, į Lietuvos Respublikos tarptautinius oro uostus vykdomi tik gavus Lietuvos transporto saugos administracijos išduotą atskirą leidimą oro susisiekimui vykdyti.

Sveikatos apsaugos ministerija yra gavusi Lietuvos transporto saugos administracijos kreipimąsi, tačiau tik šiandien, penktadienį, su prašymu, atsižvelgiant į oro vežėjų paraiškas vykdyti skrydžius gegužės 16 ir 17 d., įvertinti epidemiologinę situaciją minimose šalyse ir pateikti savo nuomonę dėl keleivių skraidinimo iš šių šalių. Tai yra, likus vos dienai iki planuojamų skrydžių. Kartu paminėtina, kad nėra tokios praktikos, kad SAM turi teikti informaciją ir tik po to išduodami leidimai skrydžiams.

Suprantame keleivių nepatogumus, kurie laukė minimų skrydžių ir liko nuvilti, todėl labai svarbu, kad kompanijos įvertintų galimybes planuojamus skrydžius įvykdyti ir pirmiau gautų reikiamus leidimus prieš parduodant bilietus“.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)