Australijos oro transporto vežėja per trejus metus ketina sumažinti savo išlaidas 2 mlrd. Australijos dolerių (4,5 mlrd. Lt).
Per praėjusių metų antrąjį pusmetį Australijos bendrovė patyrė 252 mln. Australijos dolerių (570 mln. Lt) ikimokestinių nuostolių.
Bendrovė, kuri taip pat planuoja sumažinti savo lėktuvų parką daugiau nei 50 lėktuvų, teigė susidūrusi su aršia konkurencija tiek tarptautinėje, tiek vidaus veikloje.
"Qantas" vadovas Alanas Joyce’as pripažino, kad "aplinkybės, kuriomis pastaruoju metu dirba oro linijos, kaip niekada sunkios ir kompanija norėdama įveikti pokyčius Australijos aviacijos pramonėje privalo imtis precedento neturinčių priemonių".
"Qantas" bando įtikinti Australijos vyriausybę, kad ji nusipelniusi finansinės paramos ir kad taisyklės, ribojančios kompanijos užsienio nuosavybės teisę iki 49 proc., turėtų būti sušvelnintos, nes reikia paskatinti užsienio investicijas. "Qanta" vadovas lygindamas pastebėjo, kad kompanijos vidaus konkurentę "Virgin Australia" valdo trys valstybės remiamos operatorės - "Air New Zealand", "Etihad" ir "Singapore Airlines".
"Australijos vidaus rinką iškraipo dabartinė Australijos aviacijos politika", - sakė A. Joyce’as.
Oro linijos gruodį perspėjo, kad kompanijos nuostoliai pirmąjį 2014 metų pusmetį gali siekti 270 mln. Australijos dolerių (610 mln. Lt), visų pirma dėl rekordinių išlaidų kurui, stipraus Australijos dolerio ir aršios konkurencijos.
Netrukus po šio perspėjimo dvi reitingų agentūros - "Moody's" ir "Standard & Poor's" - sumažino oro linijų skolinimosi reitingą žemiau investicinio lygio.