„Jeigu keltas yra skirtas kelti turistus ir vietinius gyventojus, tai jis turi atlikti šias, o ne kitas funkcijas“, - šeštadienį Lietuvos radijui piktinosi jis.
Mero teigimu, po 6-7 metų, kai Klaipėdos uostas išsiplės, didžiulės spūstys prie keltų bus kasdienė problema. Spūsčių problemą jis siūlo spręsti statant nebe tiltą per marias, o specialų tunelį, kuris esą būtų kur kas pigesnis.
Smiltynės perkėlos generalinis direktorius Darius Butvydas pripažino, kad spūstis penktadienį per Jūros šventę kilo būtent dėl šios priežasties.
„Poilsiautojų srautas yra įprastas vasarai, tačiau šių metų skirtumas, kad mes dar turime dalyvauti statant SGD terminalą. Penktadienis parodė, kad būna nesklandumų, kai nuo 10 val. iki 15 val. buvo susidariusios spūstys. Ji susitvarkė, kai mes vėl turėjome galimybę dirbti pilnu pajėgumu“, - Lietuvos radijui sakė jis.
Perkėlos vadovas teigė, kad šeštadienį keltai dirba įprastu režimu: naujoje perkėloje dirba trys keltai, senojoje – du.
„Liepos mėnuo yra sezono pikas. Didžiausias pikas būna 10-14 val. Tuo metu tenka palaukti 15-20 minučių ilgiau nei įprastai“, - tvirtino jis.
Jis tvirtina, kad didžiausios spūstys būna sekmadienio vakarą nuo 16-17 val.
„Poilsiautojams patarčiau išvažiuoti šiek tiek anksčiau arba pasilikti iki pirmadienio, dėl ko neringiškiai tik apsidžiaugs“, - teigė D. Butvydas.
Per parą keltai perkelia apie 2 tūkst. automobilių.