„Tiltas per Nerį – vienas sudėtingiausių projekto „Rail Baltica“ objektų ir itin sudėtingas inžinerinis statinys. Šiandien tilto statybos vietoje kasdien vis intensyviau vyksta polių įrengimas. Siekiant pagreitinti jų įrengimo darbus artimiausiu metu numatoma statybos darbams pasitelkti papildomą polių įrengimui reikalingą techniką“, – sakė „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo projektų įgyvendinimo vadovas Vytautas Tilinskas.
Jo teigimu, siekiama, kad polių įrengimo darbai būtų baigti kitų metų pavasarį. Juos įrengus bus vykdomi betonavimo darbai, statomi rostverkai – polinio pamato viršutinė jungiamoji dalis, į kurią remsis tilto konstrukcijos. Kitas statybų etapas – atramų ir taurų statyba, perdangų ir apdailos darbai.
Tiltas per Nerį kirs Europos ekologinio tinklo „Natura 2000“ teritoriją, todėl, siekiant išvengti poveikio upės biologinei įvairovei, buvo spręsti išskirtiniai techniniai uždaviniai. Atsisakius invazinių sprendimų upės vagoje žuvys galės laisvai migruoti, o vandens augmenija – vešėti. Saugant vietinę biosferą darbai Neries upės apsaugos zonoje nebus vykdomi žuvų bei paukščių migracijos metu.
Tiltas per Nerį bus ilgiausias ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse – jo ilgis sieks net 1510 m. Tilto, kurio aukštis sieks 40 m, statyboms reikės 11,5 tūkst. tonų armatūros ir 74 tūkst. kub. metrų betono.