Pasak jo, šiuo metu statomos „Rail Baltica“ stotys Rygoje ir sostinės oro uoste, projektuojama visa pagrindinė trasa, paskelbtas statybos darbų pirkimo konkurso antrasis etapas.

„Labai tikimės, kad antroje ateinančių metų pusėje galėsime pradėti pagrindinės trasos statybos darbus“, – sakė A. Linkaitis.

Kartu jis išreiškė abejonių, ar skirtų lėšų pakaks visai trasai nutiesti iki 2026-2027 metų.

„Todėl mūsų strateginis tikslas – nutiesti pirmąją atkarpą nuo Rygos oro uosto iki Lietuvos, kad iki 2027-ųjų turėtume turėti geležinkelio magistralę į Europą“, – pabrėžė T. Linkaitis.

„Rail Baltica“ – Europos standarto (1435 mm pločio) elektrifikuotas dviejų gijų geležinkelis keleiviams ir kroviniams vežti – tiesiamas nuo Talino iki Lietuvos ir Lenkijos sienos. 870 kilometrų ilgio magistralė sujungs Baltijos valstybes su Europos geležinkelių tinklu.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją