„Įmonės nemokumo administratorė nurodė, kad „Hidrostatyba“ negali vykdyti prievolių kreditoriams ir su jais atsiskaityti. Šią aplinkybę pripažįsta ir pati bendrovė. (...) Įmonė yra nemoki, todėl jai keltina bankroto byla“, – rašoma teismo nutartyje.
Dėl bankroto bylos į teismą kreipėsi „Hidrostatybos“ administratorius – įmonė jį informavo, kad laiku nepateiks restruktūrizavimo plano ir sutinka su bankroto bylos iškėlimu.
Restruktūrizavimo byla įmonei iškelta 2019-aisiais. Tuomet teismui „Hidrostatyba“ nurodė iki rugsėjo pabaigos pasiekusi 44,33 mln. eurų apyvartą ir patyrusi 3,67 mln. eurų nuostolių.
Bendrovės vadovas Ignas Daunys tuomet nurodė, jog pagrindinė priežastis, lėmusi įmonės finansinius sunkumus – nuostolinga europinės vėžės „Rail Baltica“ ruožo Rokai-Palemonas-Kaunas rekonstrukcija. Be to, įmonės situacijai įtakos turėjo bendra padėtis rinkoje.
Anot jo, „Hidrostatyba“ nenutraukdama veiklos negali iš karto padengti kreditorių reikalavimų, dėl didelių įsipareigojimų jiems ji negali tinkamai finansuoti veiklos, jai trūksta apyvartinių lėšų.
„Sodros“ duomenimis, birželį įmonėje dirbo 70 darbuotojų. 2019-ųjų spalį, kai įmonei iškelta restruktūrizavimo byla, „Hidrostatyboje“ dirbo 275 žmonės.
„Hidrostatyba“ valdė antrinę bendrovę „Šilutės automobilių keliai“, kuriai 2019 metais iškelta restruktūrizavimo byla. Liepą įmonė perleista bendrovei „Deronsa“, tačiau šiuo metu sandorį teisme ginčija kreditorė „Dagnis“, teigianti negavusi informacijos, kaip buvo nustatyta akcijų pardavimo kaina.
Antrinei „Hidrostatybos“ įmonei „Hidrostatybos projektai“ 2018 metais taip pat iškelta bankroto byla.
„Hidrostatyba“ taip pat valdo įmones „Uliksas“ ir „Hidostatyba Ghana limited“.
Registrų centro duomenimis, pagrindinis „Hidrostatybos“ akcininkas yra Jonas Dumašius.