Pasak „Lietuvos geležinkelių infrastruktūros“ vadovo Karolio Sankovskio, „Hidrostatyba“ sutartyje formaliai lieka, tačiau pagrindiniu partneriu tampa „Leonhard Weiss“.
„Pagrindiniu jungtinės veiklos partneriu nuo šiol tampa Vokietijos bendrovė „Leonhard Weiss“, kuri perima likusių darbų kontrolę ir jų vykdymą iki sutarties pabaigos“, – pranešime sakė K. Sankovskis.
Pasak jo, 2018 metais su „Hidrostatybos“, „Autokaustos“ ir „Leonhard Weiss“ konsorciumu pasirašyta pagrindinė 54,762 mln. eurų vertės sutartis nesikeičia, o partnerių įsipareigojimai patvirtinti priedu prie sutarties. Tuomet buvo numatyta darbus baigti iki 2021 metų pabaigos.
„Lietuvos geležinkeliai“ nurodo, kad ruože jau atlikta virš 50 proc. visų darbų.
Kauno geležinkelio mazgo ruože Kaunas-Palemonas pernai pertvarkyti keliai, pastatyti tuneliai automobiliams ir pėstiesiems, įrengta didžioji dalis žemės sankasos, atraminių sienučių bei pastatyta kita reikalinga infrastruktūra.
Šiais metais ruože planuojama baigti visus likusius statybos darbus, iš kurių svarbiausias – prie „Rail Baltica“ geležinkelio prijungti Kauno intermodalinį terminalą.
„Rail Baltica“ nuo 2026 metų turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą.