Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ atstovas teigia, kad Kinijos atstovai turėjo atvykti sausio 5-11 dienomis, tačiau jie vis dar tvarkosi kelionės vizas, tad vizito laukiama vėliau.

„Jie tvarkosi vizas, tad laukiame jų nuo sausio 15 dienos“, - BNS sakė geležinkelių atstovas Vidmantas Gudas.

Praėjusią savaitę „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Stasys Dailydka BNS sakė, kad kinai nori susipažinti su „Rail Baltica“ projektu, o tai gali būti susiję su jų noru dalyvauti rangos konkursuose.

„China Railway Corporation International“ yra Kinijos geležinkelių operatorės „China Railway Corporation“ (CRC) antrinė įmonė. CRC turi apie 5,7 tūkst. traukinių stočių ir parduoda daugiau nei 4 mln. bilietų per dieną.

Lapkričio pabaigoje Pekine vykusiame Lietuvos–Kinijos verslo forumo metu pasirašyta 11 įvairių sutarčių, kurios atvers kelius Kinijos investicijoms Lietuvoje. Tuo metu Kinijos pramonės korporacija „China Merchants Group“ (CMG) pasirašė sutartį su „Lietuvos geležinkeliais“ dėl ekspedijavimo ir logistikos įmonės kūrimo.

Be to, CMG ketina Klaipėdoje steigti logistikos parką, investuoti į jūrų uostą ir tapti vieno iš terminalų valdytoja bei potencialia tolesnės uosto plėtros partnere. Ji taip pat derasi su tarptautine uostų terminalų operatore „Terminal Investment Limited“ dėl investicijų į vieną didžiausių Klaipėdos uosto krovos bendrovių „Klaipėdos Smeltė“.

Pekino bendrovė „Beijing Energy Investment Holding“ į kogeneracinę jėgainę Kaune norėtų investuoti 300-400 mln. eurų.