„Lietuvos geležinkeliai“ pranešė, kad alternatyvas atrinko bendrovių „Sweco Lietuva“ ir Vokietijos „DB Engineering & Consulting“ specialistai.
„LTG Infra“ Projektų parengimo skyriaus vadovas Remigijus Šimkus sako, jog atrinkti variantai yra labai skirtingi.
„Viena iš alternatyvų, numatyta piečiau, vestų per mažiau urbanizuotas teritorijas, tačiau ir pati linija būtų ilgesnė. Taip pat svarstoma galimybė „Rail Baltica“ liniją tiesti per Lentvarį, Vievį, Kaišiadoris, kad šių miestų gyventojai taip pat galėtų greitai pasiekti didmiesčius“, – sako R. Šimkus.
„LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis teigė, jog buvo nagrinėta net 17 alternatyvių maršrutų. Numatoma, kad keleiviniai traukiniai nauja linija galės važiuoti gerokai greičiau – apie 35 minutes.
Vertinant alternatyvas vertintos ir numatytos jungtys su planuojamu nauju oro uostu netoli Žąslių.
Visą „Rail Baltica“ liniją planuojama pastatyti iki 2026-ųjų. Projekto vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų.