Dyzeliniais automobiliais važinėjantys vairuotojai turėjo pastebėti, kad jiems reikalingų degalų kainos pastarosiomis savaitėmis vėl šoktelėjo aukštyn. Tai lėmė ir Rusijos veiksmai – ši šalis rugsėjo 22 d. ėmė riboti dyzelino eksportą, siekdama stabilizuoti savo vidaus rinką po to, kai atokių regionų degalinės ir gyventojai ėmė skųstis dėl degalų trūkumo. Šis susidarė dėl kai kuriose naftos perbirbimo gamyklose vykdytų profilaktinių patikrinimų ir tiekimo geležinkeliais problemų.
Europos valstybės dyzelino iš Rusijos tiesiogiai neperka, tačiau šis šalies agresorės žingsnis vis tiek paveikė pasaulinę degalų rinką ir jos kainas. Skaičiuojama, kad eksporto ribojimo laikotarpiu dyzelinas Europoje pabrango maždaug 5 procentais.
Mažeikių naftos perdirbimo gamyklos „Orlen Lietuva“ didmeninė dyzelino kaina iki Rusijos veiksmų svyravo apie 1,4 euro už litrą, bet paskui perkopė 1,5 euro ir buvo pasiekusi aukščiausią 1,538 euro už litrą ribą.