„Viskas vyksta pagal planą, kadangi dėl estakados nuo pat pirmų dienų problemų nebuvo. Nei su tyrimais, nei su kitais klausimais. Pagrindinės problemos buvo kelyje. Kelio tvarkymas dar užtruks, bet gyventojai galės naudotis estakada ir potvyniai neturės jokios įtakos susisiekimui“, – BNS sakė direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.

Anot V. Andrejevo, dėl sankasos stiprinimo darbų eismas keliu bus ribojamas, todėl gyventojai patirs šiokių tokių nepatogumų.

„Ten yra bendras apie 5 kilometrų ilgis tvarkomo ruožo. Iš jų tik 780 metrų ten, kur buvo užliejama vieta ir kur bus estakada. Visur kitur kelias nebuvo apsemiamas ir buvo galima vykti. Tai ten, kur buvo užliejama, gegužę bus sutvarkyta, o ten, kur nebuvo užliejama, bus kelias tvarkomas, įrengiamas pėsčiųjų ir dviračių takas, kita infrastruktūra, tai ten užtruks iki metų galo“, – aiškino V. Andrejevas.

„Bus gyventojams nepatogu, bet be eismo ribojimo, kitokių kliūčių nebus“, – pridūrė jis.

Praėjusią savaitę direkcija pasirašė 6,3 mln. eurų vertės sutartį su Vilniaus statybos bendrove „Tilsta“ dėl žemės sankasos stiprinimo. Ji darbus įsipareigojo atlikti iki šių metų pabaigos, o jų prireikė paaiškėjus, jog po keliu yra durpių sluoksnis.

Estakadą už 9,46 mln. eurų baigia statyti įmonių „Kauno tiltai“ ir „Tec Infrastructure“ konsorciumas, pirmoji bendrovė dar už beveik 1,3 mln. eurų tvarko estakados prieigas.

Anksčiau skelbta, kad bendra projekto vertė sieks apie 10 mln. eurų, tačiau dėl papildomų darbų ji išaugo iki maždaug 17 mln. eurų. Darbai finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.

Kelias Šilutė–Rusnė vienintelis veda į Rusnės salą ir per kasmetinius potvynius yra užliejamas bei taip sutrikdo vietos susisiekimą.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)