Ji būtina tam, kad salos žmonės nebūtų izoliuoti nuo išorinio pasaulio, nes potvynis pavasarį, o dažnai ir žiemą, užlieja kelio ruožą. Gyventojai jį su apribojimais gali įveikti tik traktorių tempiamais tralais ar specialia technika.
Seimo Kaimo reikalų ir Aplinkos apsaugos komitetų nariai iš Valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcijos dėl estakados klausimo susitiko su premjeru Sauliumi Skverneliu. Seimo narys Alfredas Stasys Nausėda sako, kad buvo gautas ministro pirmininko patikinimas, kad estakados projektas bus finansuojamas.
Kaip LRT RADIJUI sako Rusnės bendruomenės „Rusnės sala“ pirmininkas Raimondas Plikšnys, estakados žmonės laukia jau apie 30 metų.
Dėl to, pasak R. Plikšnio, sala nyksta – gyventojai išsikrausto, pakilus vandeniui žmonės nenuvažiuoja į darbą, mokyklas, traukiasi verslas.
Anot pirmininko, vietos bendruomenė jau ne kartą kreipėsi į prezidentę, vyriausybės ir Seimo narius, tačiau vis gauna tą patį atsakymą – pinigų estakadai nėra. Dabar bendruomenė žada rengti piketus, konsultuotis su teisininkais ir paduoti valstybę į teismą dėl rusniškių pilietinių teisių ir laisvių suvaržymo, gamtos niokojimo, dėl nuolat gręsiančio pavojaus gyvybei perkėlimų metu bei kasmet patiriamų finansinių nuostolių.
Susisiekimo ministerija LRT RADIJUI sako, kad estakados klausimas – Seimo rankose. Ministerijos teigimu, ši estakada yra socialinis projektas, nes ekonomiškai neatsipirks, todėl lėšas jos statyboms turėtų numatyti Seimas.
Automobilių kelių direkcija sako, kad dalis procedūrų jau atlikta, o šiandien yra parengti 3 realūs estakados variantai.
Direkcijos teigimu, jei Seimas kitų metų biudžete numatytų reikiamą sumą, estakada galėtų iškilti jau 2019-ųjų pabaigoje. Estakados statybos galėtų kainuoti iki 10 milijonų eurų.