„Ryanair“ Baltijos ir Šiaurės šalių vadovas Wilhelmas Hamiltonas patvirtino, kad nuo gegužės 25 dienos bendrovė naikina maršrutą iš Kauno oro uosto į Šenoną. Nuo tos pačios dienos į šį Airijos miestą ketinama atsisakyti skrydžių ir iš Rygos oro uosto.

„Šis reisas nepateisino mūsų lūkesčių, jis buvo nuostolingas“, – teigė W.Hamiltonas ir pridūrė, kad maršrutu Kaunas–Šenonas skraidantys lėktuvai užpildomi tik trečdaliu.

Skrydžių iš Kauno į Dubliną bendrovė neatsisakė.

„Ryanair“ generalinis direktorius Michaelas O’Leary’is šią savaitę Vokietijos dienraščiui „Frankfurter Allgemeine Zeitung“ teigė, kad rekordinės naftos kainos kelia sunkumų viso pasaulio skrydžių bendrovėms. Naftos kainos nuo 2008 metų pradžios pašoko 25 procentais, o per 12 mėnesių išaugo du kartus.

Jis mano, kad jei didelės naftos kainos išsilaikys arba dar augs per ateinančius 12 mėnesių, kai kurios skrydžių bendrovės turės trauktis iš verslo.

Kitiems sunkmetį prognozuojantis M.O‘Leary‘is bendrovę, kuriai pats vadovauja, per ateinančius ketverius metus ketina išauginti du kartus.

Savo ruožtu W.Hamiltonas tikisi, kad nemaža dalimi prie augimo prisidės plėtra Baltijos šalyse.

Vasarą skraidys dažniau

Kita skrydžių bendrovė „flyLAL“ didina skrydžių asortimentą. Nuo šiol, skelbiama bendrovės pranešime, keleiviai iš Vilniaus galės skristi į du Londono oro uostus – Getvicko ir Stenstedo.

Į Stenstedo oro uostą nuolatiniai reisai pradedami gegužės 16 dieną: čia lėktuvai skraidys dukart per savaitę, o nuo birželio – iki penkių kartų per savaitę. Lėktuvai iš Vilniaus į Londoną kils dukart per dieną: į Stenstedo oro uostą – rytais, į Getvicko oro uostą – kaip ir iki šiol, kasdien pavakare.

Nuo gegužės 16 dienos ta pati skrydžių bendrovė atidaro reisus iš Palangos: lėktuvai iš pajūrio oro uosto pradeda skraidyti į Dubliną, o nuo gegužės 17 dienos – į Londoną. Į šiuos miestus bus skraidoma dukart per savaitę.

„Londonas yra vienas populiariausių miestų, į kuriuos skrenda itin daug Lietuvos gyventojų, – bilietai šia kryptimi rezervuojami jau prieš kelis mėnesius. Dvigubai padidinome reisų skaičių, nes tam yra paklausa“, – sakė „flyLAL“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.

Neseniai iš Kauno oro uosto pradėta skraidyti ir į populiarų Turkijos kurortą Antaliją. Skrydžių operatorius „Tez Tour“ prognozuoja, kad į Antaliją iš Kauno oro uosto per metus ilsėtis vyks daugiau nei 3 tūkst. poilsiautojų.

Verslui ir turistams

„flyLAL“ vadovas sakė, kad nauji rytiniai skrydžiai į Londoną pirmiausia yra skirti šalies verslo bendruomenei. Verslininkai sutaupys, nes nebereikės lėšų nakvynei ir komandiruotėms – nuo šiol galima bus ryte nuvykti ir, sutvarkius dalykinius reikalus, vakare parskristi iš Londono.

Beje, pastebi V.Kaikaris, dažnesni reisai į Londoną sulaukė ir nemažo tranzitinių keleivių iš Latvijos bei Estijos dėmesio.

Reisai iš Dublino ir Londono į Palangą, jo manymu, turės nemažos įtakos ir atvykstamajam turizmui. „flyLAL“, atidarydama maršrutą iš Europos į Palangą, tikisi, kad patogesnė, vos porą valandų trunkanti, kelionė į Palangą paskatins europiečius pažinti dar neatrastą Lietuvos pajūrį ir Kuršių neriją.