Airijos pigių skrydžių oro linijos pranešime sakoma, kad kompanija šiuo metu laukia 30 „Boeing 737 MAX 200“ orlaivių pristatymo iki 2020-ųjų gegužės, vietoje vasaros sezonui planuotų 58. Šios „MAX“ lėktuvų rūšies modelio saugumą turi patvirtinti JAV federalinės aviacijos administracija ir Europos aviacijos saugos agentūra, pranešime sakė „Ryanair“ atstovai.
„Dėl šio lėktuvų tiekimo apribojimo turėsime uždaryti keletą bazių 2020-ųjų vasarą ir ateinančią žiemą“, – pranešime sakė bendrovės generalinis direktorius Michaelis O‘Leary‘is. „Pradedame diskusijas su oro uostais, kad nustatytume, kurias „Ryanair“ bazes turėsime laikinai uždaryti nuo šių metų lapkričio“, – pridėjo M. O‘Leary‘is. „Taip pat konsultuosimės su savo darbuotojais ir profsąjungomis“, – sakė jis.
Dubline įsikūrusi bendrovė nenurodė, kurioms bazėms gresia uždarymas ir ar bus atleista darbuotojų.
Dėl šios situacijos „Ryanair“ vasaros augimo tempas sumažėjo nuo septynių procentų iki trijų. Bendrovė prognozuoja, kad 2020/2021 metais keleivių kiekis sumažės iki 157 mln., kai ankstesniais metais šis skaičius siekdavo 162 mln.
„Ryanair“ tikisi pirmojo „MAX 200“ orlaivio pristatymo tarp 2020-ųjų sausio ir vasario mėnesių.
Visame pasaulyje „Boeing 737 MAX“ modelio lėktuvams uždrausta kilti nuo kovo vidurio po dviejų avarijų, įvykusių Indonezijoje ir Etiopijoje bei pražudžiusių 346 žmones.
Kai specialistai atrado problemas, kurios lėmė katastrofas, ši JAV aviacijos milžinė atnaujino programinę „737 MAX“ orlaivių įrangą, tačiau šiam lėktuvo modeliui vis dar neleidžiama kilti.
„Ryanair“, kuri valdo daugiau nei 450 „Boeing 737-800“ serijos lėktuvų, tikisi, kad šie orlaiviai į rinką sugrįš šių metų pabaigoje, tačiau tiksli data lieka neaiški“, – teigė M. O‘Leary‘is. „Boeing“ tikisi, kad reguliuotojams sertifikatą pateiks iki rugsėjo ir modelis galės grįžti į rinką.“