Ji pabrėžė, jog tiesioginių keleivių dalis gerokai pranoko lūkesčius, augimas kompensavo tranzitinių keleivių sumažėjimą. Pastarieji sudarė 17 proc. visų keleivių, tuo tarpu ikipandeminiais 2019-aisiais ši dalis siekė 30 procentų.

„Tačiau tendencijos šiame segmente taip pat yra teigiamos – nors tranzitinių keleivių iš Ukrainos, Rusijos ir Baltarusijos srautai dėl karo sunyko, bendras tranzitinių keleivių skaičius vėl pamažu auga ir liepą siekė 22 proc. visų“, – sakė L. Odina.

Anot jos, nors skrydžių skaičius pirmąjį pusmetį tik 6 proc. atsiliko nuo plano, labiau dėl geopolitinės įtampos nukentėjo krovinių gabenimas – pastaraisiais metais sėkmingai pradėtos vykdyti krovinių vežimo iš Kinijos programos šiuo metu visiškai nutrauktos, o jų praradimo negali kompensuoti keleivinių reisų augimas.

„Pirmąjį pusmetį krovos oro uoste apimtys nuo plano atsiliko 17 procentų. Siekdami kompensuoti šį nuosmukį, aktyviai dirbame ties naujų krovinių maršrutų kūrimu, įskaitant į Vidurio Azijos valstybes – Kazachstaną, Uzbekistaną ir kitas“, – sakė Rygos oro uosto vadovė.

Didžiausiame Baltijos šalyse oro uoste per pirmus šešis šių metų mėnesius aptarnauta 2,221 mln. keleivių – 5,4 karto daugiau nei tuo pat metu pernai. Skrydžių padaugėjo 2,2 karto iki 25,48 tūkst., tuo tarpu krovinių srautai sumenko 11 proc. iki 11 tūkst. tonų.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją