„Kelių fondas kaip toks, turėtų būtų skirtas būtent valstybiniams keliams, tiems, kurie naudojami sunkiųjų transporto priemonių, kurios iš esmės lemia, kad kelių būklė taip prastėja, jų tvarkymui, renovacijai, tiems patiems tiltams, ir kitiems svarbiems valstybiniams projektams. (...) Per 2025 metus reikia suprasti iš kur ateitų tie pinigai, ir kad jie turi eiti kiekvienais metais tvariai. Tai reiškia, kad mes nusprendžiame, jog į šitą fondą pinigai skiriami ir tai bus iš būsimo „e-tolling“ surinkimo, iš ten bus pagrindinis šaltinis“, – laidoje „ELTA kampas“ kalbėjo E. Sabutis.

„Aš manau, kad tas aukso viduriukas yra apie 1,2–1,3 milijardo. Pirmas dalykas, tai leistų prisitaikyti, kadangi valstybė, kaip tokia, pati kelių netiesa, neremontuoja, ji tik turi savo įmones saviems keliams prižiūrėti. Tai čia vienas dalykas, bet turėtume suderinti ir verslo požiūrį į tai, ir valstybės galimybes, tai mes galime elgtis dvejopai. Mes galime elgtis, kaip elgiamės dabar, tai prastokai, bet pasižiūrėkime į tai, kokį planą mes užsibrėžėme, ir su prezidentu tikrai diskutavome“, – tvirtino jis, pabrėžęs ir poreikį aktyviau grįžti prie žvyrkelių asfaltavimo.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)