Nors viaduko rekonstrukcijos darbus planuojama užbaigti maždaug per 3 mėnesius, Kauno rajono mero Valerijaus Makūno įsitikinimu, būtina pasistengti, kad greta geležinkelio gyvenantys žmonės ir per tą laiką, ir vėliau patirtų kuo mažiau nepatogumų. Todėl meras aptarė situaciją su AB "Lietuvos geležinkeliai" filialo "Kauno geležinkelių infrastruktūra" vadovu Olegu Slepakovu bei gyventojų atstovais.
"Reikia daryti viską, kad žmonės patirtų kuo mažiau nepatogumų. Geležinkelio tiesėjai turėtų kalbėti apie kompensaciją - vietinių kelių sutvarkymą. "Rail Baltica" - tarptautinės reikšmės objektas, tačiau nepamirškime, kad šalia tos europinio geležinkelio vėžės gyvena žmonės", - kalbėjo V. Makūnas.
Susitikime dalyvavusi Rokų seniūnė Dalė Žekienė patikino, kad situacija Vingytės kaime yra sudėtinga: keliai labai patižę, o į statų šlaitą sunku įkopti net pėsčiomis. Seniūnė pasakojo, kad soduose esančioje teritorijoje gyvena 40 šeimų, jose yra 25 mažamečiai vaikai, esama ir garbaus amžiaus asmenų, kuriems gali prireikti pagalbos. Uždarius įvažą, nuo geležinkelio viaduko iki artimiausio namo molingu keliu tektų klampoti mažiausiai kilometrą.
"Kauno geležinkelių infrastruktūros" vadovas O. Slepakovas žadėjo vesti derybas su generaliniu rangovu bendrove "Hidrostatyba", kad ant sankasos šlaito būtų įrengti betoniniai laiptai. Jo teigimu, esant būtinybei, specialusis transportas - ugniagesių ir greitosios medicinos pagalbos automobiliai - bus praleidžiami ir tvarkomu kelio ruožu. Gyventojai galės palikti savo automobilius specialioje saugomoje aikštelėje.
Dėl gyventojų patogumų būtų galima įrengti įvažą per kitą sodų bendriją arba pastatyti naują tiltą per Jiesią, tačiau tam reikia daug lėšų. Statyti pontoninį tiltą - abejotina idėja, nes Jiesia ties Vingytės kaimu pakankamai srauni. Beje, vietos gyventojų siūlymui įrengti laikiną pervažą per bėgius "Lietuvos geležinkelių" vadovybė nepritaria - tokia pervaža, jų įsitikinimu, būtų labai nesaugi.
Vingytės kaimas įsikūręs visai šalia miesto, o į sodus vedantis kelias yra Kauno miesto savivaldybės teritorijoje. Todėl 2014-ųjų pradžioje ieškoti sprendimo dėl susidariusios situacijos sutartinai turės ir "Lietuvos geležinkeliai", ir dvi kaimyninės savivaldybės.