Kaip praneša agentūra „Reuters“, tai pareiškė du informuoti šaltiniai.

Naujieji iki 45,3 proc. Europos Sąjungos (ES) muitai įsigaliojo trečiadienį. Jie buvo įvesti po to, kai tyrimo metu buvo nustatyta, kad Pekino valstybės pagalba automobilių gamintojams yra nesąžininga. Šį mėnesį balsavimo metu muitus palaikė 10 ES šalių narių, įskaitant Prancūziją, Lenkiją ir Italiją, penkios šalys, tarp kurių yra Vokietija, jiems paprieštaravo, o 12 valstybių susilaikė.

Pekinui tęsiant derybas dėl galimos alternatyvos muitams, Kinijos automobilių gamintojams, įskaitant BYD, SAIC ir „Geely“, spalio 10 d. prekybos ministerijos surengtame susitikime buvo pareikšta, kad jie turėtų sustabdyti savo investicijų planus tose šalyse, kurios parėmė pasiūlymą, tvirtino šaltiniai, kurie atsisakė būti įvardyti, kadangi susitikimas nebuvo viešas.

Teigiama, kad šiame susitikime dalyvavo ir keletas užsienio automobilių gamintojų. Dalyviams esą buvo nurodyta apdairiai investuoti susilaikiusiose šalyse, o tose valstybėse, kurios balsavo „prieš“ muitus, investuoti buvo „skatinama“.

„Geely“ atsisakė pateikti komentarų. SAIC, BYD ir prekybos ministerija kol kas neatsakė į prašymus pakomentuoti.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją