„Su palengvėjimu galiu pranešti, kad mūsų klientai jau greitai vėl galės skristi. Pasiekti susitarimai trejiems metams užtikrins stabilumą“, - po sėkmingai pasibaigusių SAS ir pilotų profsąjungų derybų kalbėjo oro linijų bendrovės generalinis direktorius Rickardas Gustafsonas.
Pasak R. Gustafsono, pasiektas susitarimas padės vežėjui „tęsti reorganizaciją“ ir susitvarkyti su tokiais iššūkiais, kaip aukštesnės degalų kainos ir aviacijos mokesčiai.
SAS ir profsąjungų susitarimai buvo paskelbti po ilgiau nei 35 val. trukusių derybų Osle. Derybų metu profsąjungos išsireikalavo palankesnių darbo grafikų ir didesnių atlyginimų pilotams, kurie nuo penktadienio sugrįžo prie lėktuvų šturvalų. Visgi, R. Gustafsono teigimu, SAS visiškai atnaujinti skrydžius prireiks dar bent 24 val.
„Užsitikrinome daugybę dalykų, kurie mums buvo labai svarbūs“, - žurnalistams Osle sakė Norvegijos pilotų asociacijos pirmininkas Yngvė Carlsenas.
R. Gustafsonas negalėjo atsakyti, kiek bendrovei kainavo pilotų streikas, tačiau, tikino jis, viskas paaiškės gegužės 28 d., kai SAS pristatys ketvirčio veiklos ataskaitą.
Skandinavijos oro linijos SAS prieš kelis metus buvo priverstos mažinti išlaidas, daugiausia dėl žemų kainų oro linijų, kaip „Norwegian Air Shuttle“, konkurencijos. Pagrindinės SAS akcininkės yra Danijos ir Švedijos valstybės.