Viena keliautoja pasidalino savo karčia patirtimi apie siaubingą atostogų pradžią socialiniame tinkle „Facebook“. Jai teko pralaukti dar ilgiau – 1 val. nakties moteris atvyko iš kito miesto į Vilniaus oro uostą.
Tačiau nuo pat paryčių skrydis buvo atidėtas net 5 kartus, o keliautojai teko apie 15 valandų laukti oro uosto zonoje. Moteris guodėsi, jog po tiek laiko laukimo jau sunku patikėti, kad apskritai pavyks išskristi.
Pirmasis apie neišskrendantį lėktuvą pranešė 15min.
Kaip „Delfi“ nurodė Lietuvos oro uostų komunikacijos atstovė Rasa Petrauskaitė, „SkyUp Airlines“ vykdomas skrydis penktadienį anksti ryte negalėjo pakilti iš Vilniaus oro uosto dėl techninių priežasčių. Kokios tai priežastys, galėtų pakomentuoti jau tik pati oro bendrovė.
„Paskutiniais patikslintais duomenimis, keleiviai jau yra laipinami į autobusus ir vežami į lėktuvą (pokalbis vyko 16 val. 45 min. – „Delfi“). Tai netrukus turėtų ir pakilti“, – komentavo R. Petrauskaitė.
Jos teigimu, šiuo skrydžiu turėjo išskristi apie 178 keleiviai, ar visi jie ir išskris, patikslinti negalėjo. Vis dėlto, antžeminio aptarnavimo bendrovė jais pasirūpino – buvo suteikti maisto kuponai, pasiūlyta išeiti iš oro uosto patalpų ir sugrįžti tik jau prieš planuojamą išvykimą.