Vilniaus apskrities viršininko administracijos Teritorijų planavimo ir statybos valstybinės priežiūros departamento direktorius Aurelijus Kuisys DELFI sakė, kad prašymo stabdyti leidimą motyvuose nurodoma tai, kad projekte nurodomi pastatai, kuriuos reikia griauti, tačiau nenurodyti tie, kurių griauti nereikia.
„Šiuo momentu aš negalėčiau pasakyti, kad leidimas yra išduotas neteisėtai, žiūrint vien iš mūsų departamento pozicijų“, – sakė jis.
Kaip DELFI sakė TVOU teisininkas Kęstutis Virbickas, statybų leidimas buvo išduotas vietoj trijų menkaverčių pastatų statyti vieną lėktuvų angarą, tačiau vienas iš pastatų priklauso Vilniaus Gedimino technikos universitetui.
Anot jo, LAL buvo sutaręs su universitetu šį pastatą išmainyti į kitą nuosavybę, tačiau tokie mainai jau buvo uždrausti įstatymų ir todėl to pastato griauti nebegalima.
Taip pat Vilniaus miesto apylinkės prokuratūra gavo Valstybinės teritorijų planavimo ir statybų inspekcijos išvadą, kad statybos leidimas LAL išduotas neteisėtai.
Gruodžio pabaigoje Lietuvos apeliacinis teismas atmetė TVOU skundą dėl Vilniaus apygardos lapkričio mėnesio nutarties, kuria pagal UAB „Gafizzi capital“ prašymą buvo pritaikytos laikinosios apsaugos priemonės, įpareigojančios oro uostą į savo teritoriją įleisti bendrovės darbininkus.
Taip pat teismas buvo uždraudęs Vilniaus oro uostui bet kokiu būdu trukdyti atlikti lėktuvų angaro statybos darbus.
Dar rugpjūtį Vilniaus miesto savivaldybės administracija išdavė statybos leidimą, suteikiantį teisę statyti angarą.
Pagal statybos leidimą, angaro statyba turi vykti žemės sklype, kurį patikėjimo teise valdo Vilniaus oro uostas.
Nors teisiškai numatyti statyti pastatai Vilniaus oro uoste priklausys „Gafizzi Capital“, tačiau leidimas statyboms išduotas pastatus šiai bendrovei perleidusiai aviakompanijai LAL, rinkoje save pristatančiai prekės ženklu „flyLAL“. Šiuos pastatus iš „Gafizzi Capital“ nuomosis LAL.
Šiuo metu 100 proc. “flyLAL” akcijų valdo “flyLAL Group”.