Kaip rašoma Susisiekimo ministerijos pranešime, įstatinis kapitalo didinimas iš Susisiekimo ministerijai skirtų biudžeto asignavimų. LOU įstatinis kapitalas šiemet didinamas jau antrą kartą: papildomas 5 mln. eurų įnašas buvo skirtas birželį.

„Rizikos pasidalijimo modelis leidžia plėtoti Lietuvai svarbias naujas skrydžių kryptis ir pasiūlyti patogias jungtis su svarbiausiais tranzitiniais oro uostais. Čia per gana trumpą laiką jau nuveikta tikrai nemažai ir matome konkrečius rezultatus: pagal šį modelį vyksta 4 reguliarūs skrydžių maršrutai tarp Vilniaus ir Londono Sičio, Lisabonos, Hamburgo ir Duisburgo.

Toliau eilėje laukia maršrutai į JAV, Madridą, Tel Avivą, Ženevą ir kitus svarbius aviacinius centrus, be to, bus dedamos pastangos sukurti dar patogesnes jungtis su strategine partnere Vokietija ne tik iš Vilniaus, bet ir kitų šalies miestų“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Šiuo metu jau vyksta tarptautinis maršrutų plėtros skatinimo projekto konkursas dėl reguliariųjų skrydžių tarp Vilniaus ir Madrido oro uostų operatoriaus atrankos, artimiausiais metais planuojama skelbti konkursus dėl reguliariųjų skrydžių tarp Vilniaus ir Tel Avivo, Ženevos, Štutgarto bei Geteborgo oro uostų, taip pat tarp Kauno ir Varšuvos oro uostų bei tarp Palangos ir Hamburgo oro uostų.

2023 metais pradėtas taikyti rizikos pasidalijimo principu veikiantis skrydžių skatinimo modelis leidžia vykdyti pelningus ilgalaikius bendrus verslo planus, todėl tai nėra subsidija ar tiesioginė dotacija oro linijoms. Ilgainiui rizikos pasidalinimo modelis, kuris remiasi į ateities perspektyvoje atsiperkančius maršrutus, bus taikomas ir kitiems maršrutams, kurie prisideda prie ilgalaikio Lietuvos pasiekiamumo didinimo.

Verslui ir atvykstamajam turizmui prioritetinių krypčių sąrašas patvirtintas 2023 metais, jame šiuo metu įvardytos 27 kryptys, tarp kurių – ir Niujorkas.

Kaip rašoma ministerijos pranešime, bendras maršrutų plėtros skatinimo projekto tikslas – šalies susisiekimo oru su tikslinėmis šalimis gerinimas, siekiant didesnio Lietuvos ekonominio konkurencingumo. Lietuvos oro uostai skrydžiams skatinti siekia išnaudoti visus turimus resursus, įskaitant ir su valstybės pagalbos principais suderinamą rizikos pasidalijimo modelį bei kitas skrydžių pasiūlą ir paklausą užtikrinančias priemones.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją