Jis BNS teigė apgailestaujantis, kad dėl lėšų trūkumo Lietuvos oro uostams teko nutraukti 25 mln. eurų (be PVM) vertės naujo Vilniaus oro uosto terminalo statybos sutartį su bendrove „Mitnija“.
Pasak jo, tiek Vilniaus, tiek Palangos oro uostų projektai yra tarp artimiausių prioritetų.
„Apgailestaujame dėl tokios situacijos Vilniaus oro uoste rangovui nutraukus sutartį. (...) Neabejojame, kad finansavimas Vilniaus oro uosto terminalo statybai bus užtikrintas, tam dedame daug pastangų“, – komentare BNS sakė ministras.
„Tikiuosi, kad Vilniaus oro uostas neužtruks su naujo rangovo pirkimo paskelbimu ir tikimės patikimo rangovo, kuris laiku įgyvendins ir užbaigs terminalo statybą“, – pridūrė jis.
Laiku negavus būtino finansavimo, Lietuvos oro uostai ir statybų bendrovė „Mitnija“ sutarė nutraukti naujo Vilniaus oro uosto terminalo statybos sutartį.
„Mitnijos“ vadovas Julius Gendvilis teigė apgailestaujantis, jog įmonė turi atsisakyti terminalo statybos.
Anot Lietuvos oro uostų vadovo Mariaus Gelžinio, jau iš pernai suteiktos 70 mln. eurų Šiaurės investicijų banko (ŠIB) paskolos gali būti finansuojama 65 proc. projekto vertės, tačiau dėl likusios sumos laukiama Vyriausybės sprendimo.
Sausio pabaigoje skelbta, jog Palangos oro uosto kilimo-tūpimo taką už 16,5 mln. eurų rekonstruos Latvijos bendrovė „A.C.B.“.
Pasak Lietuvos oro uostų atstovo spaudai Tado Vasiliausko, jau vyksta parengiamieji darbai, o statybos turėtų prasidėti rudenį. Dalis jų bus finansuojama ŠIB lėšomis, tačiau likusiai daliai prašoma Vyriausybės finansavimo.
Įmonė teigė, jog neradus lėšų Palangos oro uosto rekonstrukcijai, kiltų grėsmė stabdyti jo veiklą, nes kilimo-tūpimo takas paskutinį kartą rekonstruotas 2007 metais, jį būtina atnaujinti dėl saugumo.