"Dabartinė Vilniaus savivaldybės taryba baigia kadenciją ir skubina tramvajaus projektą. Bet ši "forsuota" skuba nėra naudinga vilniečiams. Klausimą reiktų spręsti kompleksiškai ir neskubant, duodant žodį ir naujajai miesto savivaldybės tarybai", - sakė A.Paleckis.
Savivaldybių tarybų rinkimai vyks vasario pabaigoje. Žiniasklaidoje A.Paleckis minimas kaip vienas potencialių pretendentų sostinės mero poste pakeisti kontroversijose įsipainiojusį liberalcentristų lyderį Artūrą Zuoką.
Pirmąją modernią tramvajaus liniją, eisiančią nuo Santariškių rajono iki stoties, planuojama nutiesti iki 2010 metų. 10 kilometrų ilgio trasa kainuotų apie 600 milijonų litų. Didžiąją dalį statybai reikalingų lėšų miesto savivaldybė ketina gauti iš Europos struktūrinių fondų.
LSDP frakcijos Vilniaus miesto savivaldybės taryboje seniūno Rimanto Vaitkaus teigimu, tokia parama nėra labai reali.
"Europos struktūrinių fondų parama nėra didelė. Prioritetas teikiamas regionų vystymui, autobusų parkų atnaujinimui. Vilniaus miestas gaus tik mažą dalį, todėl tramvajaus projekto finansavimas guls ant savivaldybės biudžeto pečių", - spaudos konferencijoje sakė R.Vaitkus. Anot jo, tai reikštų kitų transporto infrastruktūros projektų stabdymą, naujų kelių, viadukų, tiltų statybos atsisakymą.
Socialdemokratai taip pat abejoja, ar tramvajaus atsiradimas mieste padėtų išspręsti vis didėjančias transporto problemas.
"Labai abejoju, ar Vilniaus gyventojai paliks savo automobilius ir persės į tramvajus", - teigė A.Paleckis.
Vilniaus mero patarėja Dalia Bardauskienė toje pačioje spaudos konferencijoje teigė mananti, kad projektas neturėtų būti stabdomas, nes tramvajus Vilniaus miestui reikalingas kuo greičiau.
"Dabar pradėjus projektą įgyvendinti, jis būtų baigtas 2010 metais. Projekto sustabdymas reikštų, jog nei aš, nei mano mama tramvajaus nesulauks. O mes norime geriau gyventi dabar", - sakė D.Bardauskienė.
Vilniuje iki 2020 metų planuojama nutiesti dvi modernaus tramvajaus linijas, kurios, išankstiniais skaičiavimais, kainuos 1,2-1,5 mlrd. litų. Pirmosios trasos tiesimo darbus tikimasi pradėti 2007 metais.