Pasak Annos Samsonovos, "Translohr" komercijos vadovės, bendrovės gaminami tramvajai jau buvo pristatyti Vilniaus miesto plėtros komisijai, "Translohr" išsiuntė laiškus su pasiūlymais ir Klaipėdos bei Palangos savivaldybėms, kurios taip pat yra iškėlusios tramvajaus įrengimo idėjas.
"Translohr" tramvajams reikalingas tik vienas važiavimą stabilizuojantis bėgis, o pats sąstatas rieda ant guminių ratų.
Kitas "Translohr" privalumas, anot bendrovės atstovės, yra įrengimo greitis ir patogumas. Pavyzdžiui, 9 km ilgio liniją Kinijos Tianjino mieste "Translohr" įrengė per pusantrų metų.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją