Kaip nurodoma Vilniaus miesto savivaldybės puslapyje paskelbtais projektiniais pasiūlymais, esamoje situacijoje planuojamos jungties vietoje yra duobėta asfalto danga, vejos danga, o buvęs kelias naudojamas kaip automobilių stovėjimo aikštelė.

Numatoma, kad projektuojama jungtis bus dviejų eismo juostų, 3,25 m. pločio. Ties sankryža su mokslininkų gatve jungtis išplatėja iki trijų eismo juostą, važiuojamosios dalies plotis 9,75 m.

Dešinėje projektuojamosios jungties gatvės pusėje numatytas 0,5 m pločio techninis šaligatvis, 2 m želdinių juosta ir 3 m pločio pėsčiųjų takas, vedantis iki esamų laiptų į Santaros klinikas. Numatomas naujai įrengiamas įvažiavimas į stovėjimo aikštelę.

Kairėje pusėje projektuojamas 0,5 m techninis šaligatvis, numatomas įvažiavimas į greta esantį sklypą, o kadangi greta Mokslininkų g. įrengtas tik dviračių takas, numatomas 2,25 m pėsčiųjų takas. Jis ves nuo Molėtų pl. iki tako, vedančio į Santaros klinikas.

Dėl naujai projektuojamos Senojo Molėtų pl. ir Mokslininkų g. jungties numatoma Baltupio ir Mokslininkų g. šviesoforinės sankryžos rekonstrukcija įrengiant dalį naujų šviesoforų ir sumažinant saugumo salelę Mokslininkų g.

Įrengus projektuojamą jungtį (Senojo Molėtų pl. ir Mokslininkų g.) būtų galimas tiesioginis išvažiavimas iš gatvės esančios šalia „Teva Baltics“, kuri jungiasi su Santaros klinikų daugiaaukšte automobilių saugykla, į Mokslininkų gatvę, Baltupio g. ar Geležinio Vilko g.

Šiuo metu į daugiaaukštę automobilių saugyklą su 1196 vietomis galima patekti tik per Molėtų pl. ir J. Kairiūkščio sankryžoje esančia gatvę tarp „Valentis“ ir „Teva Baltics“.

Nurodoma, kad projekto užsakovas - Vilniaus miesto savivaldybė, projektą numatyta įgyvendinti - savivaldybės įmonei „Vilniaus planas“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)