Kaip teigiama sostinės savivaldybės pranešime, pasibaigus nustatytam projekto įgyvendinimo terminui, maždaug po 5–6 metų, kompresorinė dujų stotis ir autobusai neatlygintinai taps UAB „Vilniaus autobusai“ nuosavybe.
Pasirinktas perėjimo prie ekologiškų degalų būdas leis per trumpą laiką iš dalies atnaujinti Vilniaus miesto viešąjį transportą - maždaug per metus laiko sostinės autobusų parkas gaus šimtą ne ilgiau kaip 10–11 metų naudotų autobusų, todėl galės atsisakyti šiuo metu naudojamų 94 senesnių nei 15 metų autobusų bei keleto nepataisomai sulūžusių „Karosa“ markės autobusų.
Taip pat tikimasi pagerinti keleivių pervežimo kokybę bei laikytis aplinkosaugos reikalavimų, žymiai sumažinant oro taršą.
Įvertinant SGD ir dyzelino kainų skirtumą, numatoma, kad „Vilniaus autobusų“ sąnaudos degalams sumažės maždaug 2 mln. litų per metus. Be to, naudojant naujesnius autobusus, sumažės išlaidos atsarginėms dalims, eksploatacinėms medžiagoms, remonto darbams.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją