„Siekdami gerinti tiek geležinkelių transporto, tiek automobilių ir pėsčiųjų eismo saugą ieškome inovatyvių sprendimų, kuriuos būtų galima pritaikyti esamai infrastruktūrai ir taip atliepti tiek aukščiausius saugumo reikalavimus, tiek ir pagerinti infrastruktūros efektyvumą bei sudaryti galimybes transporto srautų optimizavimui“, – sako LTG technologijų direktorius Vytautas Bitinas.
Skelbiama, kad du mėnesius truksiančio pilotinio projekto metu bus identifikuojami nustatytų parametrų zonų pažeidimo atvejai: kliūtys pervažos teritorijoje, pravažiuojančių traukinių gabaritai bei pašalinių asmenų priartėjimas prie šalia pervažos sumontuotų statinių ir įrenginių.
Svarstoma, kad tokie duomenys bei jų analizė naudojant dirbtinio intelekto priemones padės išvengti eismo įvykių ir galės būti naudojami siekiant priimti sprendimus dėl papildomų saugos priemonių diegimo.