Pernai spalį Indonezijoje ir šiemet kovą Etiopijoje įvykusiose katastrofose žuvo iš viso beveik 350 žmonių.
„Mes turime galėti pasikliauti „Boeing“, kad ši nuoširdžiai atskleis informaciją, reikalingą saugiam orlaivių valdymui“, – teigia „Southwest Airlines“ pilotų asociacijos (SWAPA) pirmininkas, kapitonas Jonathanas Weaksas.
„737 Max“ atveju to tikrai nebuvo“, – pridūrė jis.
Nuo kovo „Boeing 737 Max“ draudžiama skraidyti. Draudimas privertė atšaukti daugiau nei 30 tūkst. numatytų „Southwest Airlines“ skrydžių, pilotai dėl atšauktų skrydžių negavo per 100 mln. dolerių atlyginimų, tikino SWAPA.
„Southwest Airlines“ turi daugiausia „Boeing 737 Max“ pasaulyje, o šis orlaivis, tikėtina, nesugrįš į padanges iki kitų metų.
Ieškinyje, pateiktame Dalase, teigiama, kad „Boeing“ melagingai tvirtino, jog lėktuvas yra tinkamas skrydžiams.
Preliminarių tyrimų duomenimis, abiejose katastrofose „Boeing 737 Max“ pilotai negalėjo suvaldyti lėktuvo, kai įsijungdavo MCAS skrydžio valdymo sistema. Manoma, kad būtent dėl MCAS trūkumų sudužo du „Boeing 737 Max“ orlaiviai.