„Atnaujinta geležinkelio jungtis su Gardinu paskatintų turizmą, krovinių vežimą, turėtų ekonominių privalumų. Druskininkų kurortas taptų lengviau pasiekiamas kitų Lietuvos miestų ir kaimyninės Baltarusijos Gardino miesto gyventojams, leistų pritraukti papildomų turistų srautų bei surinkti papildomų pajamų į valstybės biudžetą“, – sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.
Tikimasi, kad atkūrus geležinkelio ruožą Marcinkonys–Druskininkai–valstybės siena su Baltarusija, mūsų šalies gyventojai ir užsienio turistai būtų paskatinti keliauti naujais traukinių maršrutais Vilnius–Druskininkai, Vilnius–Gardinas, Druskininkai–Gardinas, Varėna–Druskininkai. Dėl to keliuose sumažėtų autotransporto priemonių, o tai turėtų teigiamos įtakos taršos ir eismo įvykių mažėjimui.
Numatoma, jog šia geležinkelio linija per metus būtų pervežta apie 180 tūkst. keleivių ir 1,5 mln. tonų krovinių. Geležinkelio linijos atkūrimo projektas galėtų būti įgyvendintas per 4 metus.
Pasak susisiekimo ministro J. Narkevičiaus, atkūrus šią geležinkelio liniją būtų kuriama ilgalaikė ekonominė nauda mūsų valstybei, AB „Lietuvos geležinkeliai“ įmonių grupei ir Druskininkų savivaldybei.