Švieslentės nukabintos, nes nuolat gedo, neveikė, keleiviai ne visada galėjo tikėtis jose išvysti tikslią informaciją, kada sulauks troleibuso ar autobuso.
Problemų esą kėlė tai, kad švieslentės buvo prijungtos prie troleibusų kontaktinio tinklo, aukštos įtampos jos kartais tiesiog neatlaikydavo ir perdegdavo, kita priežastis - naktį troleibusų linijos išjungiamos, todėl reikėjo maitinimo blokų. Todėl nutarta švieslentės prijungti prie įprasto elektros kabelio.
„Bus nutiesti elektros tinklai, kuriame planus, kaip integruoti švieslentės daugiau į stotelių paviljonus. Švieslentės bus perkabintos, jų atsiras ir ten, kur iki šiol nebuvo", - apie šiuo metu vykdomą projektą sakė įmonės „Susisiekimo paslaugos" direktorius Gintas Bliuvas.
Atnaujinus visą sistemą mieste turėtų atsirasti 40 švieslenčių. Jas prijungti prie elektros kabelio gali atsieiti apie 400-500 tūkst. litų.
Mieste švieslentės turėjo būti įrengtos vykdant vadinamąjį elektroninio bilieto projektą - šis sostinei jau kainavo kiek daugiau nei 13 mln. litų.