Vilniaus apygardos teismas 2020 metų gruodžio 31 dieną atmetė įmonės ieškinį.

Teismas nurodė, jog pagal jungtinės veiklos sutartį atsakinga partnerė buvo Vokietijos kapitalo Estijos įmonė „Leonhard Weiss“, todėl jai priklauso reikalavimo teisė į prašomą sumą. Tačiau pastaroji nesutiko pareikšti savarankiškų reikalavimų.

„Hidrostatyba“ siekia, kad „LTG Infra“ perskaičiuotų sienučių kainą ne pagal darbų apimčių žiniaraščius, o pagal rangos konkurso metu pateiktus darbų žiniaraščius bei juose nurodytus įkainius. Teismo įmonė prašo prisiteisti 1,87 mln. eurų skolą, 725,4 tūkst. eurų netesybų ir 8,34 proc. metinių palūkanų.

Nutartį per 30 dienų galima skųsti Lietuvos apeliaciniam teismui.

Apie 15 kilometrų atkarpos rekonstrukcija iį esmės baigta 2020 metų spalį – per Kauną iki Palemono nutiestas europinis geležinkelis, modernizuotas Kauno tunelis, įrengti keturi tuneliai automobiliams ir pėstiesiems, sutvarkyta kita infrastruktūra, įrengtos triukšmo sienelės. Dar liko užbaigti pėsčiųjų tunelį Ugniakuro gatvėje – pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovo Domo Jurevičiaus, jį planuojama baigti antrąjį šių metų ketvirtį.

Darbus už 54,762 mln. eurų atliko „Hidrostatybos“, „Autokaustos“ ir „Leonhard Weiss RTE“ konsorciumas. Sutartis su bendrovėmis pasirašyta 2018 metų birželį.

„Hidrostatybai“ 2019 metų gruodį iškėlus restruktūrizavimo bylą, ruožo Kaunas-Palemonas pagrindine rangove 2020 metų vasarį tapo „Leonhard Weiss“, iki tol buvusi konsorciumo partnere.

„Rail Baltica“ nuo 2026 metų turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)