Žinių apie šių oro linijų žlugimą sulaukta praėjus kelioms dienoms po to, kai bankrutavo antros pagal dydį Prancūzijos oro linijos „Aigle Azur“.
„XL“ savo lėktuvų parke turi keturis „Airbus“ orlaivius, kurie vykdo skrydžius į Amerikos ir Kinijos miestus – praėjusiais metais šios oro linijos aptarnavo daugiau nei 730 tūkst. keliautojų. Rugsėjo 19 dieną buvo nutraukta bilietų prekyba ir iškelta bankroto byla – aviacijos bendrovė pranešė sieksianti, kad jų veikla būtų perimta.
Tačiau terminas pasibaigė šeštadienį, o pasiūlymų sulaukta nebuvo. Oro linijų likimas bus svarstomas trečiadienį. „Dėl dabartinių rinkos sąlygų negalime užtikrinti sklandaus ilgalaikio bendrovės veikimo“, – pranešime teigė XL.
Kol kas neaišku, kiek keleivių patyrė žalą dėl skrydžių atšaukimo. Vykdantysis bendrovės direktorius Laurentas Magninas teigė, kad bendrovės išlikimui reikalingi 35 mln. eurų, o dėl žlugimo ypač kaltinama konkurentė „Norwegian“.
„Nenumatėme tokios smarkios konkurencijos su „Norwegian“ – jie savo vidutinio ir ilgojo nuotolio skrydžiams pritaikė mažų sąnaudų lėktuvų modelius“, – anksčiau šį mėnesį laikraščiui „Journal du Dimanche“ sakė L. Magninas.
Jis taip pat teigė, kad jo valdomos oro linijos nukentėjo dėl vadinamųjų „geltonųjų liemenių“ protestų, kurie atbaidė turistus. „Situacija tapo sudėtinga, kai praėjusią žiemą mūsų skrydžiai iš Kinijos buvo užpildyti tik trečdaliu“, – pridūrė jis.
L. Magninas prašė, kad oro linijas išgelbėtų „Air France“, tačiau bendrovės vadovas Benjaminas Smithas teigė, kad perėmimas jiems nebus naudingas.