Automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojas, specialios darbo grupės vadovas Petras Tekorius BNS sakė, kad nutarta pakeisti ne tik dešinėje Neries pusėje sulūžusius, bet ir kairėje upės pusėje esančius metalo lankstus.

"Specialistai apžiūrėjo ir kitą tilto pusę ir nustatė, kad šarnyrų būklė nėra labai gera. Todėl mes rekomenduojame pakeisti ir kitoje tilto pusėje esančius šarnyrus", - BNS sakė P.Tekorius.

Pasak jo, rangovas bus parinktas neskelbiamų derybų būdu, ir jau kitą savaitę tikimasi jį parinkti: "Laikas mums svarbiausia".

Manoma, kad tiltą remontuos prieš beveik 30 metų jį stačiusi bendrovė "Kauno tiltai".

Darbo grupė trečiadienį įvardijo beveik galutines tilto įsmukimo apie 20 centimetrų priežastis.

"Pirmoji - 1,5-2 kartus didesnės tilto apkrovos, nei apskaičiuotos tuo metu, kai jis buvo statomas, antroji - metalo nuovargis, trečia - metalo korozija ir ketvirtoji priežastis - labai staigus ir didelis temperatūros kritimas - nuo 3 iki 23 laipsnių šalčio per naktį", - teigė P.Tekorius.

Specialistų teigimu, praėjusio pirmadienio rytą vienu metu nutrūkus 8 metalo lankstams, susijungimo su prietilčiu vietoje tiltas įsmuko 15-20 centimetrų.

Kol labiausiai šalyje apkrautas ir 30 metų neremontuotas tiltas bus remontuojamas, automobiliai dviem kryptimis važiuos šalia esančiu sveikuoju tiltu. Tai pirmasis toks incidentas šalyje.

Šaltinis
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją