"Specialistai apžiūrėjo ir kitą tilto pusę ir nustatė, kad šarnyrų būklė nėra labai gera. Todėl mes rekomenduojame pakeisti ir kitoje tilto pusėje esančius šarnyrus", - BNS sakė P.Tekorius.
Pasak jo, rangovas bus parinktas neskelbiamų derybų būdu, ir jau kitą savaitę tikimasi jį parinkti: "Laikas mums svarbiausia".
Manoma, kad tiltą remontuos prieš beveik 30 metų jį stačiusi bendrovė "Kauno tiltai".
Darbo grupė trečiadienį įvardijo beveik galutines tilto įsmukimo apie 20 centimetrų priežastis.
"Pirmoji - 1,5-2 kartus didesnės tilto apkrovos, nei apskaičiuotos tuo metu, kai jis buvo statomas, antroji - metalo nuovargis, trečia - metalo korozija ir ketvirtoji priežastis - labai staigus ir didelis temperatūros kritimas - nuo 3 iki 23 laipsnių šalčio per naktį", - teigė P.Tekorius.
Specialistų teigimu, praėjusio pirmadienio rytą vienu metu nutrūkus 8 metalo lankstams, susijungimo su prietilčiu vietoje tiltas įsmuko 15-20 centimetrų.
Kol labiausiai šalyje apkrautas ir 30 metų neremontuotas tiltas bus remontuojamas, automobiliai dviem kryptimis važiuos šalia esančiu sveikuoju tiltu. Tai pirmasis toks incidentas šalyje.