Autonominis autobusas Užupyje kursuos darbo dienomis nuo 7 val. iki 19 val. Maršruto trukmė apytiksliai 50 minučių. Automonis autobusas varomas elektra, todėl dienoje bus intervalų, kuomet negalės važiuoti – bus kraunamas. Autobusas stos 13 stotelių. Dvi iš jų yra nuolatinės, o 11 įrengtos laikinai ir veiks, kol Vilniuje kursuos autonominis viešasis transportas, rašoma pranešime spaudai.

Testavimo laikotarpiu važiavimas autonominiu autobusu bus nemokamas. Vienu metu autobusu galės važiuoti 6 keleiviai. Dviračių ir paspirtukų vežti nebus galima dėl mažos autobuso talpos. Prieš kertant gatvę įsitikinkite, kad autonominis autobusas jus pastebėjo ir pradėjo lėtinti greitį. Atkreipiame dėmesį, kad autonominiame autobuse privaloma užsisegti saugos diržą – kilus pavojui autonominis autobusas atlieka staigų stabdymą. Daugiau rekomendacijų ir keleivių taisykles rasite nuskenavę QR kodą autobuse arba JUDU svetainėje.

„Autonominis autobusas kursuos Užupyje. Nuo Užupio gimnazijos kilpa riedės Paupiu ir grįš Maironio gatve link gimnazijos. Toks 4 kilometrų maršrutas pasirinktas remiantis keliais kriterijais: viešojo transporto infrastruktūros būkle, potencialių keleivių skaičiumi, gatvių infrastruktūros tinkamumu, eismo intensyvumu, elektros įkrovimo prieinamumu ir bendruomenės įsitraukimu. Šis maršrutas suplanuotas taip, kad gyventojai būtų privežami prie artimiausių viešojo transporto stotelių, kuriose jie persėstų keliauti toliau“, – sakė JUDU direktorė Loreta Levulytė-Staškevičienė.

Vilniaus gatvėmis pradėjo kursuoti autonominis autobusas

Testavimo metu bus surinkta ir išanalizuota informacija apie keleivių Užupyje srautus, infrastruktūros kokybę ir tinkamumą autonominiam transportui. Taip pat autonominio autobuso, kaip viešojo transporto rūšies tikėtiną veiksmingumą ir galimybę šiai transporto rūšiai tapti sostinės susisiekimo dalimi ateityje.

Autonominis autobusas kasdien bus įkraunamas „Ignitis ON“ elektromobilių įkrovimo tinkle, specialiai jam rezervuotoje greito įkrovimo stotelėje Užupio skvere. Visa autonominiam autobusui įkrauti skirta elektros energija yra gaunama tik iš atsinaujinančių energijos išteklių, todėl kiekvienas nuvažiuotas kilometras yra visiškai be emisijų.

Vilniaus gatvėmis pradėjo kursuoti autonominis autobusas

Autonominis autobusiukas yra apdraustas privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu bei KASKO draudimu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)