A. Toyoda, kurį cituoja Japonijos žiniasklaida, pabrėžė, jog jo šalis šią vasarą būtų likusi be elektros, jei visi šalies keliuose riedantys automobiliai būtų buvę elektriniai, o infrastruktūra eksploatuoti tik elektrines transporto priemones Japonijai kainuotų 14-37 trln. jenų (111-293 mlrd. eurų).

„Ar politikai, aiškindami, kad būtina atsikratyti visų benzinu varomų automobilių, supranta, ką jie kalba?“ – sakė A. Toyoda kasmetinėje Japonijos automobilių gamintojų asociacijos konferencijoje.

Jo žodžiais, pernelyg skubotas benzininių automobilių atsisakymas „sužlugdys dabartinį automobilių gamintojų verslo modelį, sunaikins milijonus darbo vietų“.

„Tokiai šaliai kaip Japonija, kur didžioji dalis elektros energijos pagaminama deginant anglį ar dujas, perėjimas prie elektrinių transporto priemonių aplinkai nepadės. Dabartinėje situacijoje, kuo daugiau elektrinių transporto priemonių pagaminsime, tuo dėl jų eksploatavimo bus blogiau dėl anglies dvideginio emisijos“, – pabrėžė jis.

Be to, anot A. Toyodos, elektromobiliai ne kiekvienam vartotojui gali būti tiek neprieinami, tiek ir nepriimtini.

Šio mėnesio pradžioje Japonijos žiniasklaida skelbė, jog vyriausybė netrukus ketina pranešti apie ketinimus nuo 2035 metų uždrausti naujų benzininių transporto priemonių pasiūlą, bet neribojant hibridinių automobilių pardavimus.

Tačiau jokio oficialaus pranešimo dėl šių planų iki šiol nebuvo, o Japonijos ekonomikos, prekybos ir pramonės ministerija pripažino, kad sprendimo kol kas nėra, rašo „The Wall Street Journal“.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)