Toks sandoris padėtų „Uber“ sustiprinti savo pozicijas Europoje ir Lotynų Amerikoje.
„Uber“ išreiškė susidomėjimą įsigyti „Free Now“ po to, kai ši „Daimler“ ir BMW bendra įmonė pandemijos sąlygomis susidūrė su naujų investuotojų pritraukimo sunkumais.
„Jei išoriniai investuotojai nenori įlieti į „Free Now“ naujo kapitalo, tai kodėl tai turėtų dalyti „Daimler“ ir BMW? Automobilių gamintojai pradeda suprasti, kad jie prarado daug laiko ir pinigų, bandydami sukurti konkurenciją srityse, kuriose vidutinės trukmės ir ilgalaikės pelno perspektyvos nėra aiškios“, – teigia „Bernstein“ analitikai.
Anot jų, „Uber“ gali būti ne vienintelė potenciali „Free Now“ pirkėja.
Pernai „Daimler“ ir BMW sukūrė bendrą įmonę „Your Now“, kurią sudaro penki padaliniai, įskaitant „Free Now“ ir automobilių dalijimosi platforma „Share Now“.
„Daimler“ savo dalį „Your Now“ šių metų viduryje įvertino 618 mln. eurų.
Prieš koronaviruso pandemiją šie Vokietijos automobilių pramonės gigantai tikėjosi, kad „Free Now“ pajamos 2022-aisiais išaugs iki 8 mlrd. eurų, palyginti su 2,5 mlrd. eurų 2019 metais.