Oro vežėja, anksčiau paskelbusi apie planus atleisti iki 36 tūkst. darbuotojų, teigė, kad įgyvendinus ankstyvų pensijų ir kitų programų, buvo sumažintas poreikis atleisti didesnį darbuotojų skaičių, tačiau dėl „skaudžių“ COVID-19 padarinių oro kelionėms atleidimų išvengti yra neįmanoma.
Net ir įgyvendinus savanoriško išėjimo iš darbo programų ir pristačius kitų išlaidų mažinimo priemonių, santaupų „nepakako, kad būtų visiškai išvengta priverstinių atleidimų“, teigė bendrovė.
„Šiandien visų mūsų operacijų vadovai tiesiogiai bendravo su savo komandomis ir pasidalino širdį veriančiomis naujienomis, kad maždaug 16 000 „United Airlines“ darbuotojų nuo spalio 1 dienos pradės gauti priverstinio atleidimo pranešimus“, – pridūrė bendrovė.
Kaip pranešama, atleidimai paveiks beveik 7 tūkst. skrydžių palydovų ir beveik 3 tūkst. pilotų.
„Pandemija mus įtraukė giliau ir truko ilgiau, nei prognozavo ekspertai, o tokioje aplinkoje, kurioje kelionių paklausa yra prislėgta, „United“ nebegali išlaikyti darbuotojų skaičiaus, ženkliai per didelio šiuo metu vykdomam skrydžių skaičiui“, – teigė bendrovė.
„United“ buvo viena aviakompanijų, gavusių federalinių lėšų pagal Koronaviruso pagalbos, paramos ir ekonominio saugumo (CARES) gelbėjimo paketą, kuris priverstinių atleidimų leido išvengti iki rugsėjo pabaigos.
„United“ teigė bendradarbiaujanti su profsąjungomis siekiant sukelti spaudimą šalies vyriausybei, kad ši pristatytų dar vieną gelbėjimo paketą, į kurį būtų įskaitomas darbo užmokesčio paramos pratęsimas oro linijų darbuotojams.
Tačiau dėl paketą įtvirtinančio įstatymo Vašingtone susitarimo nepavyksta pasiekti dviem pagrindinėms šalies politinėms partijoms.