Už skrydžius iš Vilniaus joms iš Lietuvos biudžeto buvo skirta po 200 tūkst. eurų parama.

Maršrutų plėtros fondui „Ryanair“ įsipareigojo skraidyti iš Vilniaus į Škotijoje esantį Glazgo tarptautinį oro uostą, o turkų bendrovei parama skirta už papildomą skrydžių dažnį iš Vilniaus į Stambulą ir atvirkščiai.

„Ryanair“ kol kas oficialiai nėra pranešusi, nuo kada iš Vilniaus skraidys į Glazgą, bilietai į šiuos skrydžius taip pat nėra parduodami bendrovės interneto svetainėje. Oro bendrovė skrydžius į Glazgą planuoja ir nuo kovo pabaigos iš Palangos.

Paramą oro vežėjams Lietuva skiria siekdama jas pradėti skrydžius naujomis kryptimis pasidalinant rizika ir prisidėti prie esamų maršrutų plėtros.

Vien 2015 m. Maršrutų paramos fondas oro vežėjams skyrė daugiau kaip milijoną eurų.

Už tai, kad iš Vilniaus dažniau skraidys į Stokholmo Arlandos oro uostą, Skandinavijos oro linijos SAS gavo 100 tūkst. Eur, tokia pati suma skirta Baltarusijos kompanijai „Belavia“ už papildomus skrydžius į Minską.

Už naujas kryptis į Berlyno Tegelio ir Kopenhagos oro uostus Latvijos aviakompanija „air Baltic“ gavo 200 tūkst. Eur.

O Vengrijos pigių skrydžių bendrovei „Wizz Air“ skirta 200 tūkst. Eur parama už tai, kad lėktuvai iš Palangos kiltų į emigrantams svarbų Londono Lutono oro uostą.

Tokia pati suma už naują maršrutą iš Palangos į Varšuvos Šopeno oro uostą buvo skirta Lenkijos nacionaliniam vežėjui LOT. Nuo pavasario Vilniuje veiklą pradėjusi aviakompanija „Germania“ gavo 113 tūkst. 670 Eur už tai, kad keleivius skraidys į didžiausią Šveicarijos miestą Ciurichą.

Maršrutų plėtros fondas buvo parėmęs ir Ispanijos pigių skrydžių aviakompaniją „Vueling“, kuri šią vasarą žadėjo mažiausiai tris mėnesius kartą per savaitę poilsiautojus skraidinti į Katalonijos sostinę Barseloną – bendrovei buvo skirta 90 tūkst. Eur parama. Tačiau vos įvykdžiusi kelis skrydžius „Vueling“ liepą nutarė pasitraukti iš Lietuvos sostinės – buvo atšaukti visi iš anksto suplanuoti skrydžiai.

Pinigus į fondą „Vueling“ jau grąžino, tačiau pasitraukdama pridarė nuostolių kai kuriems keleiviams – iki šiol jiems nėra grąžinti pinigai už neįvykdytų skrydžių bilietus.

Dar 50 tūkst. Eur parama už skrydžius į Barseloną buvo skirta Lietuvos užsakomųjų skrydžių bendrovei „Small Planet Airlines“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)