„Brussels Airlines” milijono eurų norėtų kaip garantijos, kad nepatirs nuostolių, jei skrydžiai nebūtų pelningi ir lėktuvuose nebūtų užimta bent 85 proc. vietų.
Sukirtę rankomis su Lietuvos atstovais Belgijos aviatoriai pakeistų kartą per dieną vykdomo skrydžio laiką į Lietuvai patogesnį.
Kiek kainuotų antrasis Lietuvos pageidavimas – kad „Brussels Airlines” kitų metų antrąjį pusmetį kasdien skraidintų du kartus per dieną, kol kas net nekalbama.
„Brussels Airlines” į Vilnių iš Briuselio skraidina kasdien, išskyrus šeštadienius. Lėktuvas, atskridęs iš Belgijos, leidžiasi popietę ir vos po pusvalandžio skrenda atgal. Lietuvai būtų kur kas patogiau, kad orlaivis į Vilnių atskristų pavakarę, o vakare išskristų atgal.
„Pinigai būtų skiriami tik viešųjų pirkimų konkurso būdu. Bet dabar tokių pinigų pirmininkavimo ES biudžete nenumatyta”, – sakė Susisiekimo ministerijos atstovas Martynas Čerkauskas.