"Paleidus simuliaciją bus matomas keleivių bei kitų žmonių, esančių oro uoste judėjimas, susidarančios grūstys, eilės, bus galima prognozuoti "kritines" naujojo terminalo vietas, nustatyti, į kokią pastato vietą reikėtų koncentruoti daugiau saugumą užtikrinančių priemonių", - teigė Vilniaus oro uosto plėtros direktorius Mindaugas Bajerčius.

Pasirašytos sutarties su "Fima" vertės oro uostas neatskleidžia.

Viso naujojo terminalo statyba turėtų kainuoti 50-60 mln. litų, į šį projektą investuos pats oro uostas ir Europos Sąjunga. Šiemet žadama skelbti tarptautinį konkursą statybos darbams atlikti.

Per naująjį terminalą bus vykdomi tik išoriniai skrydžiai į šalis, nepriklausančias Šengeno zonai. Pasak M. Bajerčiaus, tokie skrydžiai dabar sudaro apie 40 proc. visų per Vilniaus oro uostą vykdomų skrydžių. Prie Šengeno sutarties Lietuva turėtų prisijungti nuo 2007 metų.

100 proc. Vilniaus oro uosto akcijų valdo valstybė, jame dirba apie 700 darbuotojų.

Privatizuojamą nacionalinę oro bendrovę "Lietuvos avialinijos" už daugiau 20 mln. litų perkanti "Fima" pernai pasiekė 82 mln. litų apyvartą. "Fimoje" kartu su susijusiomis ir valdomomis įmonėmis dirba per 700 darbuotojų.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją