Agentūros duomenimis, krovinių vežimas vidaus vandenų transportu, palyginti su 2022 m. antruoju ketvirčiu, padidėjo 55 proc., kelių transportu – 13,2 proc., geležinkelių transportu – 7,8 proc., jūrų transportu sumažėjo 17,2 proc. Krovinių vežimas Lietuvos oro linijų bendrovių lėktuvais nebuvo vykdomas.

Tuo metu visų rūšių transporto krovinių vežimo apyvarta 2023 m. antrąjį ketvirtį, palyginti su 2022 m. tuo pačiu laikotarpiu, padidėjo 14,1 proc. Bendroje krovinių vežimo apyvartoje kelių transporto apyvarta sudaro 91,1 proc., geležinkelių – 8,9 proc.

Skelbiama, kad šių metų antrąjį ketvirtį vidaus krovinių vežimas sudarė 16 mln. tonų krovinių, arba 23,5 proc. daugiau nei 2022 m. tuo pačiu laikotarpiu. Kaip ir ankstesniais metais, daugiausia – 71,5 proc. – vidaus krovinių vežta kelių transportu.

Tarptautinis krovinių vežimas sudarė 23,5 mln. tonų krovinių – tai 3,9 proc. daugiau nei 2022 m. antrąjį ketvirtį. Krovinių vežimas kelių transportu sudarė 80,1 proc. viso tarptautinio krovinių vežimo, geležinkelių transportu – 13,1 proc., jūrų transportu – 6,9 proc., Lietuvos oro linijų bendrovių lėktuvais krovinių vežta nebuvo.

Agentūra taip pat nurodo, kad 2023 m. antrąjį ketvirtį geležinkelių transportu įvežta į šalį ir išvežta iš šalies 1,3 mln. tonų krovinių, arba 26,5 proc. mažiau nei 2022 m. antrąjį ketvirtį. Dėl įvestų apribojimų iš Baltarusijos geležinkelių transportu įvežtų ir į Baltarusiją išvežtų krovinių sumažėjo 76,9 proc. Kelių transportu įvežta į šalį ir išvežta iš šalies 3,2 mln. tonų krovinių, arba 11 proc. daugiau nei 2022 m. tuo pačiu laikotarpiu.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją