22 kilometrų Panevėžio aplinkkelyje šiuo metu įgyvendinami du didelės apimties projektai: nuo Šilagalio sankryžos, kur susilieja į Kauną, Vilnių, Panevėžį, Šiaulius ir Rygą vedantys keliai, iki Nausodės sankryžos Šiaulių kelyje bei aplinkkelio dalyje nuo Šiaulių kelio iki Pasvalio kelio. Kelias platinamas iki trijų eismo juostų, sankryžos rekonstruojamos į žiedines arba dviejų lygių sankryžas.
Pasak „Panevėžio kelių“, pastarojoje atkarpoje vairuotojams kils daugiausia laikinų nepatogumų: dėl pavasarį pradėtų darbų greitis jau ribojamas iki 50–70 km/val., keturiuose ruožuose eismas reguliuojamas laikinaisiais šviesoforais – įspėjama, kad šioje aplinkkelio dalyje gali pailgėti mažiausiai 15 minučių. Prasidėjus asfaltavimo darbams eismo ribojimų daugės.
Tuo metu aplinkkelio dalyke nuo Šilagalio sankryžos eismas vietomis ribojamas iki dviejų juostų, sumažintas leistinas maksimalus greitis, ties statomu tuneliniu viaduku aplinkkelio 9,05 kilometre įrengta apylanka.
Intensyvūs darbai prasideda aplinkkelio sankirtoje netoli Upytės su valstybinės reikšmės keliu Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys. Sankryža rekonstruojama į greitąją žiedinę sankryžą.
Pagal pernai kovą pasirašytą sutartį su Susisiekimo ministerija „Panevėžio keliai“ Panevėžio aplinkkelio pirmojo etapo rekonstrukcijos darbus vykdo už 14,2 mln. eurų. Pasak bendrovės, pernai jau atlikta apie pusė šiame etape numatytų darbų. Lapkritį pasirašyta 30,43 mln. eurų vertės sutartis dėl aplinkkelio antrojo etapo darbų – šiemet ketinama 11,5 kilometro ilgio aplinkkelio atkarpą išplatinti iki trijų eismo juostų, rekonstruoti du tiltus ir du viadukus, įrengti greitają žiedinę sankryžą, keturias vieno lygio sankryžas rekonstruoti į dviejų lygių, įrengiant tunelinius viadukus.
Aplinkkelyje turėtų būti įrengta greičio valdymo ir įspėjimo, oro, eismo intensyvumo stebėjimo sistemos ir postai, 25 kintamos informacijos ženklai – darbus atliks projekto subrangovas „Fima“.